Ubersetztung!! Brauche eure Hilfe!

BraxnHoby

Stammnaffe
Registriert
17 Januar 2005
Beiträge
885
Alter
41
Ort
Klagenfurt
Hallo zusammen!

Leider kann ich nur ganz wenige Brocken norwegisch und gestern habe ich von Norwegian Airshuttle folgendes mail bekommen, obwohl ich die Anfrage in englischer Sprache hingesendet habe bekam ich norwegisch zurück.

Ich währe also für einen Übersetztung folgenden Textes sehr dankbar:

Hei Oliver Sander,

Takk for e-post. Din henvendelse "Flights in September from SZG to BGO" har blitt mottatt.

Vi har registrert denne med følgende referansenummer:

Referansenummer: 318805

Henvendelsen din vil bli behandlet fortløpende av en kundebehandler hos
oss, og du vil få svar så snart som mulig.

Gjelder henvendelsen manglende brukernavn, kan vi opplyse om at brukernavnet er den e-postadressen du oppga første gang du registrerte deg. Hvis du registrerte deg før 19. oktober 2004, så har du selv valgt brukernavn. Bizzikortbrukere må logge inn med Bizzikortnummeret sitt.

Du kan få tilsendt nytt passord ved å gå til linken nedenfor:
<
https://ip.norwegian.no/ip/PasswordChangeRequestAction.aspx?returnUrl=/ip/ssl/MyPageAction.aspx>

Dersom du ønsker å legge til ytterligere kommentarer til henvendelsen
din, så kan du svare på denne e-post meldingen ved å trykke Svar-knappen (Reply) i mail-leseren din. Du må da beholde subjekt-linjen slik at vi kan knytte kommentaren til den opprinnelige henvendelsen din.

Vennligst ta vare på saksnummeret dersom du henvender deg til oss, slik at vi kan hjelpe deg så snart som mulig.

Norwegian har opprettet en egen VIP epostliste som er forbeholdt personer som har en tilknytning til Norwegian Air Shuttle ASA eller har vært i kontakt med oss via e-post. Personer på denne listen vil motta informasjon om de aller beste tilbudene før de blir markedsført på tradisjonell måte. Du kan registrere deg på
http://www.norwegian.no/VIP

Med vennlig hilsen
Norwegian Air Shuttle ASA
 
Dieser mail ist ein automatischer respons, gibt ein referansenummer fuer deine anfrage an und sagt in kurz das ein mitarbeiter von NAS so schnell wie møglich deine anfrage antworten will. Die antwort wird hoffenlich in Englisch sein....

redneck
 
@BraxnHoby
Es dauert so in etwa immer 2-3 Werkatge bis die sich melden,.. dann aber auch in english.
 
Schick die nachricht doch mal per PN an Alexander Perte.

Der hilft bestimmt

Gruß Nisse
 
Oben